Acasa Despre CLARK Distinctie pentru Clark!! Download Parteneri Stivuitoare Reconditionate Contact Istoric
Motostivuitoare diesel & GPL
Clark C 15-18-20s Diesel / GPL
Clark CQ 20-25-30 D/GPL
Stivuitor C 15/18/20 s
Stivuitor C 20/25/30/35
Stivuitor C 60/70/80 D
Stivuitor C40/45/50/55s Diesel&GPL
Stivuitor CQ 20/25/30 t
Electrostivuitoare
GEX 20/25/30
GTX 1.6/1.8/20
TMX 1.3/1.5s/1.5/1.8/20x
Echipamente Interior/Depozit
C OP 20
C PS 12
C PS 15-20
C PSi 15
C PSi 15
C PT 16-20
C PTI 16
C PTP 20
CLARK C-RT 14/16/20
Transpalet manual 2.5t CLARK
Oferte
Motostivuitoare diesel & GPL / Stivuitor CQ 20/25/30 t
Stivuitor CQ 20/25/30 t
Detalii PDF

             

CMP & CQ face parte din seria celor mai robuste motostivuitoare oferite de  CLARK. Aceste motostivuitoare de la CLARK ofera posibilitatea atractiva de a manevra materialele la preturi scazute. In plus , prin tehnologia inalta a motostivuitoarelor CLARK, seria GEN-2 alaturi de cele mai variate optiuni pentru adaptarea la sarcinile cerute , este raspunsul pentru toate asteptarile oferite la un cost scazut , putere ridicata si incredere permanenta.

         Motostivuitoarele CLARK CMP & CQ pot fi folosite acolo unde munca economica este in topul prioritatii.


       Seria CMP  & CQ diesel si utilajele GPL cu o capacitate de incarcare cuprinsa intre 1.5-7.5t. Distributia limitata, echipamentul standard si calitatea transforma aceasta masinarie cu standarde bune intr-un utilaj robust CLARK.

 

        Usor de accesat de catre sofer si cu o libertate maxima de miscare odata asezat- soferul are control si vedere nerestrictionata asupra tabloului de comanda. Vizibilitatea excelenta duce la executarea operatiilor intr-un mod simplu si rapid. Motorul puternic si silentios pastreaza un mediu de lucru lipsit de oboseala.


 

       

        Componentele durabile si fiabile se regasesc in seria CMP.

Eficienta si economia motoarelor indistriale CLARK au testat  rotile motoare, toate combinate pentru a produce o unitate compacta caracterizata de o incredere excelenta.

Multe componente au fost supuse incercarilor si au depasit chiar asteptarile-inclusiv cadrul rezistenta la torsiune, sistemul  hidraulic de ridicare.



      Capota motorului este realizata din otel si este suficient de solida pentru a rezista fortelor care pot actiona asupra ei, in cazul in care scaunul si centura de siguranta ar fi expuse unor tensiuni ridicate. Totodata capota motorului permite o deschidere mare folosind telescoape pneumatice, pentru a permite acces nerestrictionat in zona motorului. Podul pedalier poate fi usor inlaturat fara a fi necesare chei de interventie.