Acasa Despre CLARK Distinctie pentru Clark!! Download Parteneri Stivuitoare Reconditionate Contact Istoric
Motostivuitoare diesel & GPL
Clark C 15-18-20s Diesel / GPL
Clark CQ 20-25-30 D/GPL
Stivuitor C 15/18/20 s
Stivuitor C 20/25/30/35
Stivuitor C 60/70/80 D
Stivuitor C40/45/50/55s Diesel&GPL
Stivuitor CQ 20/25/30 t
Electrostivuitoare
GEX 20/25/30
GTX 1.6/1.8/20
TMX 1.3/1.5s/1.5/1.8/20x
Echipamente Interior/Depozit
C OP 20
C PS 12
C PS 15-20
C PSi 15
C PSi 15
C PT 16-20
C PTI 16
C PTP 20
CLARK C-RT 14/16/20
Transpalet manual 2.5t CLARK
Oferte
Motostivuitoare diesel & GPL / Stivuitor C 20/25/30/35
Stivuitor C 20/25/30/35
Detalii PDF

             FORTA CARE PRODUCE MISCAREA!!!!
          

    SISTEMUL DE FRANARE

Caracteristicile GEN2 permit autoreglarea tobei si sabotului sistemului de franare.Proiectate pentru a rezista operatiunilor dure de lucru, franele asigura o excelenta securitate , durabilitate, viabilitate , usoara intretinere si raspunde correct la comenzile operatorului.Fiecare utilaj este echipat cu un scut protector impotriva depunerilor de praf si mizerii din timpul utilizarilor.Cilindrul principal cu reglare in 2 trepte , asigura finete in timpul operatiunilor si reduce efortul asupra pedalei.


        MOTORIZARE

    Motorul GPL MITSUBISHI, dovedit pe teren, este echipat cu un dispozitiv dinamic si hidraulic de echilibrare a miscarii in sens invers , alunecare zero a camei ridicatoare pentru operatii fine si lipsite de zgomot.Sistemul computerizat de alimentare corespunde cerintelor EPA cu privire la emisii scazute si produce doar 10% din monoxidul de carbon permis.Componentele sunt organizate intr-un system simplu folosind motoare cu ardere interna , indicatoare pentru defectiunea luminilor si coduri de eroare pentru diagnoza si intretinere.

   Motorul diesel YANMAR este recunoscut de intreaga lume ca fiind durabil, usor de pornit, fara emisii de fum si usor de intretinut si reparat.Acest motor corespunde cerintelor EPA cu privirire la emisiile scazute.

    OPERARE FINA

Comfortul egaleaza productivitatea.CLARK a studiat detaliile performantelor operatorului pentru a face cabina operatorului lipsita de zgomot, mai comfortabila si mai productive.Cea mai mare cabina a operatorului din industrie este sustinuta pe un montaj din cauciuc pentru a reduce zgomotul motorului si vibratiile transmise operatorului.Acest lucru asigura comfort in conducere si o mai mare durabilitate a ramie.O alta platforma de cauciuc subtire asigura o izolatie in plus impotriva vibratiilor.

Cabina operatorului GEN2 are scaunul, volanul , pedalele si manetele de control asezate pe o structura izolatoare din cauciuc.

Pedalele si manetele de control sunt localizate si dimensionate astfel incat sa fie accesibile si usor de utilizat.

CONTROLUL ELECTRONIC AL DIRECTIEI face posibila operarea prin buton, minimizand efortul bratului.

SISTEMUL HIDROSTATIC AL SERVODIRECTIEI cu 4 trepte de intoarcere si efort scazut la centrarea arcului asigura o excelenta manevrabilitate si usurinta in control, operatorului.